Niezależnie od tego, czy jesteś początkujący w Network Marketingu, czy też jesteś doświadczonym profesjonalistą, ważne jest, aby zrozumieć różnice pomiędzy pracą a biznesem. Jeśli nie rozumiesz tych różnic, możesz stracić czas i pieniądze na niewłaściwy rodzaj biznesu.
Autentyczność
Autentyczność to różnica między pracą a biznesem. W tej cyfrowej erze marki mają możliwość budowania znaczących połączeń ze swoimi odbiorcami poprzez autentyczność. Autentyczność może być również kluczowym elementem budowania marketingu typu word-of-mouth. Marka, która prezentuje się od serca, jest w stanie stworzyć połączenie, które może pomóc jej wyróżnić się na zatłoczonym rynku. Marka, która łączy autentyczność z przejrzystością jest w stanie konsekwentnie komunikować klientom swoje wartości.
Podczas gdy autentyczność jest krytycznym czynnikiem w budowaniu zaufania z konsumentami, ważne jest, aby rozpoznać, że może ona również tworzyć nieufność. Nieautentyczna taktyka marketingowa może spowodować, że konsumenci nie będą mieli na nią wpływu. Może to mieć miejsce, gdy firma używa tego samego komunikatu w e-mailach i postach w mediach społecznościowych. Konsumenci są również mniej skłonni do angażowania się w markę, o której wiedzą, że próbuje im coś sprzedać.
Klienci są również bardziej skłonni do zakupu od marki, która ma powiązanie z przyczyną, na której im zależy. Według badania, dwie trzecie konsumentów Gen Z zwiększyło pozytywne odczucia wobec marek ze względu na związek z przyczyną społeczną. Firmy muszą jednak uważać, aby nie nadinterpretować lub źle przedstawić swoje skojarzenie z przyczyną.
Chociaż marki mogą nie być w stanie połączyć swojej marki z przyczyną społeczną każdego dnia, nadal mogą wykorzystywać swoje działania marketingowe do komunikowania o swoim zaangażowaniu w daną sprawę. Marka, która komunikuje o swoich działaniach charytatywnych, musi być w stanie połączyć się ze swoimi odbiorcami na głębszym poziomie. Jeśli firma nie potrafi połączyć się z odbiorcami na głębszym poziomie, jest mało prawdopodobne, że uda jej się zbudować lojalną bazę fanów.
W miarę jak społeczeństwo staje się coraz bardziej cyfrowe i głośne, konsumenci mają więcej możliwości, aby unikać marek, które próbują używać ogólnych wiadomości do komunikacji z nimi. Zamiast tego szukają marki, która pokazuje im, kim są, i chcą marki, która ich ceni. Klienci szukają również marki, która pokazuje im, że dba o swoich pracowników i lokalną społeczność. Marka, która ceni swoich pracowników, klientów i społeczność, jest w stanie zbudować zaufanie.
Ponieważ klienci stają się bardziej podejrzliwi wobec firm, autentyczny marketing jest świetnym sposobem na budowanie zaufania. Autentyczne marki nie boją się zajmować stanowiska. Zamiast próbować zdobyć klientów za pomocą sztuczek lub ogólnych komunikatów, są gotowe zrobić wszystko, co w ich mocy, aby zbudować markę, która jest naprawdę znacząca. Klienci chętniej kupują od marek, które podzielają ich wartości i są bardziej skłonni do lojalności wobec nich. Kiedy marka pokazuje swoją wartość poprzez sprawę, klienci chcą wspierać firmę.
Autentyczność marki nie musi wymagać wiele ciężkiej pracy czy badań. Jeśli wszyscy pracownicy marki zgadzają się z jej wartościami, są bardziej skłonni do reprezentowania ich w swojej komunikacji. Pomocne jest również to, że przedstawiciele firmy mogą w swojej komunikacji pokazać swoje różnorodne osobowości.
Dochód rezydualny
W przeciwieństwie do zwykłej pracy, dochód rezydualny w marketingu sieciowym jest czymś, z czego będziesz mógł czerpać korzyści przez wiele lat. Dochód rezydualny nazywany jest również dochodem rozporządzalnym, ponieważ są to pieniądze, które możesz zatrzymać po opłaceniu rachunków. Jest to dobry sposób na odzyskanie wolności i otrzymanie wynagrodzenia za to, co robisz. Może to być świetny sposób na sfinansowanie swoich hobby i pasji.
Dochód rezydualny jest uzyskiwany poprzez sprzedaż produktów, usług lub nieruchomości, ale nie jest tym samym, co dochód „czas za pieniądze”. Termin „rezydualny” pochodzi od łacińskiego słowa „residu”, które oznacza resztki. Zasadniczo, dochód rezydualny jest uzyskiwany poprzez wykorzystanie czasu i wysiłku, który wkładasz w biznes. Możesz kontynuować zarabianie pieniędzy przez lata, a nawet dekady, pracując ze świetną organizacją i inwestując w ludzi.
Marketing sieciowy jest rodzajem biznesu opartego na domu, który pozwala na uzyskanie dochodu rezydualnego. Ten rodzaj biznesu wymaga niewielkiego doświadczenia i można go rozpocząć za mniej niż sto dolarów. Jest to świetny sposób na zarobienie pieniędzy i zrobienie różnicy w życiu innych. Jeśli szukasz sposobu na generowanie dochodów i zmianę swojego życia na lepsze, rozważ Network Marketing.
Dochód rezydualny to świetny sposób na odzyskanie wolności i otrzymanie zapłaty za to, co robisz. Dzięki niemu możesz się odstresować, jeśli zachorujesz lub weźmiesz dłuższy urlop. Może pozwolić Ci spędzić czas z rodziną i cieszyć się swoim hobby. Ten rodzaj dochodu może być również wykorzystany do finansowania emerytury, ponieważ jest on uzyskiwany w sposób powtarzalny.
Biznes marketingu sieciowego to świetny sposób na generowanie dochodu rezydualnego, ponieważ jest to świetny sposób na budowanie organizacji ludzi. W miarę wzrostu organizacji będziesz mógł zarabiać więcej pieniędzy i budować dla siebie dochód rezydualny. W rzeczywistości wielu bogatych ludzi skupia się na tym rodzaju dochodu.
Marketing sieciowy ma wskaźnik rezygnacji, który jest śmieszny. Będziesz musiał poświęcić dużo czasu, aby rozkręcić swój biznes. Będziesz musiał również znaleźć nowych klientów i zwerbować innych do swojego zespołu. Ale kiedy to zrobisz, będziesz miał dochód rezydualny, który może nadal przychodzić miesiąc po miesiącu.
Inny rodzaj dochodu rezydualnego jest generowany przez inwestowanie w nieruchomości. Właściciele nieruchomości mogą wynajmować swoje domy i nadal zarabiać pieniądze. Ten rodzaj dochodu jest również znany jako „liniowy” dochód, ponieważ jest on wprost proporcjonalny do godzin, które inwestują w biznes.
Innym rodzajem dochodu rezydualnego jest dochód „pay-by-the-hour”, czyli po prostu handel swoim czasem za pieniądze. Większość ludzi w nisko płatnych zawodach pracuje na trzy lub ośmiogodzinne zmiany. Jednak ten rodzaj dochodu zazwyczaj płaci tylko za wyniki, które sam wytwarzasz.
Biznes tradycyjny vs marketing sieciowy
Wybór pomiędzy biznesem tradycyjnym a biznesem marketingu sieciowego może być nieco podstępny. W zależności od modelu biznesowego i rynku, który chcesz obsługiwać, istnieją pewne różnice, które sprawiają, że jeden rodzaj biznesu jest lepszy od drugiego. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci zdecydować, który rodzaj biznesu jest dla Ciebie odpowiedni.
Tradycyjny model biznesowy istnieje już od ponad wieku. Wymaga znacznej ilości pieniędzy i pracy, aby zostać założonym. Istnieje wiele korzyści z tradycyjnego marketingu, ale wymaga również wiele ryzyka. Musisz znaleźć odpowiednie miejsce, aby otworzyć swój biznes i być może będziesz musiał zapłacić za własną przestrzeń i czynsz. Poza znalezieniem miejsca do otwarcia, musisz również znaleźć klientów, którzy będą kupować Twoje produkty.
Z drugiej strony, marketing sieciowy jest stosunkowo nowym modelem biznesowym. Koncentruje się on na rozwoju osobistym w celu promowania sukcesu biznesowego. Firma, z którą jesteś związany, zapewni ci szkolenie i cały niezbędny sprzęt. Zapłaci Ci również za wykonaną pracę. Będziesz otrzymywać prowizje w oparciu o sprzedaż, której dokonasz. Oznacza to, że będziesz musiał ciężko pracować, ale w zamian otrzymasz pieniądze.
Kolejną różnicą jest to, że biznes marketingu sieciowego jest prowadzony z domu. Nie musisz kupować magazynu, ani wynajmować powierzchni biurowej. Możesz prowadzić swój biznes w zaciszu własnego domu, co pozwoli Ci utrzymać koszty ogólne na niskim poziomie. Internet pozwala również na dotarcie do większej liczby odbiorców, a nawet można uruchomić swój biznes 365 dni w roku.
Wreszcie, marketing sieciowy ma wiele zalet w stosunku do tradycyjnego marketingu. Z biznesem marketingu sieciowego, nie musisz się martwić o wynagrodzenie. Prawie każda duża firma oferuje programy prowizyjne dla osób polecających. Możesz także skorzystać z płatnych usług, takich jak SEO, aby przyciągnąć klientów.
Marketing sieciowy pozwala również na osiągnięcie większych zysków, i to więcej niż tylko sprzedaż produktu. Możesz również zdobyć więcej klientów, a także możesz rozwijać swój biznes poprzez rozszerzanie swojej linii dowodzenia. Marketing sieciowy ma również wiele wad, takich jak fakt, że nie zawsze łatwo jest znaleźć klientów, lub że wymaga dużo czasu i pieniędzy, aby ustanowić reputację. Ma również dużą konkurencję. Musisz znaleźć najlepsze miejsce do sprzedaży swoich produktów i reklamowania swojej działalności. Możesz również utknąć z ograniczoną liczbą klientów, a być może nawet będziesz musiał obniżyć swoje ceny, aby konkurować z podrobionymi produktami.
Najważniejszą zaletą marketingu sieciowego jest to, że nie musisz się martwić o płace czy odszkodowania dla pracowników. Z marketingu sieciowego, jesteś wypłacany na podstawie sprzedaży, że robisz. Możesz również zarabiać pieniądze miesiąc po miesiącu. Jeśli masz dobry zespół, możesz zarobić znaczną ilość pieniędzy.