Kiedy warto zmienić firmę MLM?

Niezależnie od tego, czy chcesz dołączyć do nowej firmy MLM, czy jesteś częścią jednej od jakiegoś czasu, będziesz chciał poświęcić trochę czasu, aby zastanowić się, czy warto zmienić firmę na nową. Istnieje kilka kluczowych czynników, które należy rozważyć. Wśród nich są stawki Straty, Postanowienia Noncompete i długowieczność firmy.

Wypłaty tylko dla celów rekrutacyjnych

Rekrutacja jest nazwą gry, jeśli chodzi o MLM. W rzeczywistości większość firm nie ma większości sprzedaży pochodzącej od pracowników. Zatrudniają raczej sprzedawców, pracowników obsługi klienta i specjalistów IT. To sprawia, że jest to żyzny grunt do rekrutacji.

W słowach sleuths ilk, „rekrutacja jest multi-level marketing (MLM) firmy największą słabością”. W większości przypadków jest to dobra rzecz, ale sprawia, że na podłodze MLM jest tłoczno. Na szczęście, konkurencja jest często najlepszym rodzajem konkurencji. Najlepsze firmy są w stanie wykorzystać najbardziej gorliwych rekrutów poprzez zapewnienie szerokiej gamy smakołyków, od próbek produktów po podręczniki szkoleniowe. To pozwala im na zdobycie dużej części lukratywnego rynku MLM. Poza tym, często łatwiej jest zrekrutować nowicjuszy niż wyszkolić uznanego juggernauta MLM. Rekrutacja może być najlepszym sposobem, aby dostać stopę w drzwiach, ale jeśli chcesz być następnym GM wszechświata MLM, będziesz musiał nauczyć się lin. Na szczęście, istnieje wiele oszustw MLM, więc trochę planowania wstępnego idzie długą drogą. Musisz być również przygotowany na najgorsze z najgorszych. Sztuką jest mieć zdrowy plan działania na każdą okazję. Najlepsze firmy MLM to przyjemność z robienia interesów. Niezależnie od tego, czy dopiero szukasz nowej pracy, czy jesteś gotowy zrobić kolejny krok w swojej przedsiębiorczej podróży, MLM-y mogą sprawić, że Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

Postanowienia o zakazie konkurencji

Niezależnie od tego, czy jest to klauzula o zakazie konkurencji, umowa o nieujawnianiu informacji, czy opcja wykupu, zakaz konkurencji jest umową podpisywaną przez pracodawcę i pracownika, aby powstrzymać pracownika od pracy dla konkurencji po zakończeniu zatrudnienia pracownika. Pracodawca może mieć uzasadniony interes w powstrzymaniu pracownika od wykorzystywania jego tajemnic handlowych i informacji zastrzeżonych lub w uniemożliwieniu pracownikowi wykorzystywania relacji z klientami firmy.

Umowy o zakazie konkurencji są stosowane w takich branżach jak produkcja i handel detaliczny. Stają się one coraz trudniejsze do egzekwowania, ponieważ rządy federalne i stanowe ograniczyły ich stosowanie. Jednak nadal istnieje wiele firm, które korzystają z tych umów.

Przed podpisaniem umowy o zakazie konkurencji, ważne jest, aby zrozumieć zakres umowy. Pomoże Ci to określić, czy jest ona rozsądna i czy chroni Twoje interesy biznesowe. Należy również zwrócić uwagę na czas trwania i zasięg geograficzny umowy o zakazie konkurencji.

Jeśli planujesz skorzystać z klauzuli o zakazie konkurencji, musisz się upewnić, że jest ona rozsądna i sprawiedliwa zarówno dla Twoich pracowników, jak i dla społeczeństwa. Być może będziesz musiał skonsultować się z prawnikiem w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji.

Możesz być w stanie egzekwować umowę o zakazie konkurencji, jeśli klauzula ogranicza zatrudnienie na szerszym obszarze geograficznym. Jednak sądy zazwyczaj nie zezwolą na zawarcie takiej umowy w regionach, w których nie prowadzi się działalności gospodarczej. Powodem jest to, że ograniczenia działalności pracownika byłyby sprzeczne z interesem publicznym.

Umowy o zakazie konkurencji są również często stosowane w firmach MLM. Ważne jest, aby pracownik rozumiał, jakie rodzaje zatrudnienia są zakazane po odejściu pracownika ze stanowiska.

Wskaźniki strat

Śledzenie udanego przedsięwzięcia marketingu wielopoziomowego (MLM) to nie lada wyczyn. Na szczęście istnieje kilka wskazówek i trików, które pozwolą Ci utrzymać Twój swag w ryzach. Najważniejszą z nich jest to, aby nie stawiać na wielkiego szefa. Innym dużym wyzwaniem jest dowiedzieć się, kto jest twoją konkurencją i co oni robią. Najlepszym sposobem, aby to zrobić jest odrobina pracy domowej. Korzystanie z bazy danych zweryfikowanych historii sukcesu MLM nie tylko pomoże zapewnić, że nie zostaniesz oszukany w przyłączeniu się do oszustwa, ale także utrzyma cię przed wciągnięciem w schemat piramidy. Jednym z najlepszych sposobów, aby to zrobić jest przeczytanie o tajnikach marketingu sieciowego w ogóle. Dzięki temu będziesz w stanie lepiej ocenić plan gry konkurencji i zwiększyć swoje szanse na sukces w dłuższej perspektywie. Na szczęście istnieje wiele źródeł informacji, które są na wyciągnięcie ręki. Przy odrobinie staranności będziesz na dobrej drodze do sukcesu, o którym zawsze marzyłeś.

Wzrost nastrojów antyMLM

W Internecie, rosnące nastroje antyMLM rozprzestrzeniły się w kilku sieciach społecznościowych. Skupił się wokół YouTube, Facebooka i Reddita. Jeśli nie jesteś zaznajomiony z tymi platformami, może być trudno zrozumieć, jak potężny jest ten ruch.

Ruch anty-MLM wykorzystuje YouTube do analizowania taktyki MLM. Twórcy treści analizują sposoby, w jakie te firmy manipulują jednostkami, aby stały się sprzedawcami. Ich tytuły często zawierają zdjęcia twórców wyglądających na zszokowanych.

Ruch antyMLM jest również aktywny na Instagramie. Kilku twórców zamieszcza na platformie social media filmy, które analizują taktykę firm MLM. Sieć społecznościowa zaktualizowała również niedawno swoje Wytyczne dla społeczności, aby zakazać treści promujących piramidy finansowe.

Ruch antyMLM stał się źródłem sardonicznej frazeologii, z tytułami zawierającymi słowa „#hunbot” i „#huns”. Jest to również aktywna społeczność, która sprzedaje towary firmowane logo piramidy.

Kilku twórców YouTube uruchomiło również kanały anty-MLM. Jeden z tych kanałów zgromadził dziesiątki tysięcy wyświetleń swoich filmów.

AntyMLM YouTuberzy są często byłymi przedstawicielami MLM, a ich filmy często ujawniają brudy branży. Kilku z twórców ma również aktywne konta na TikTok. Analizują taktykę MLM i publikują filmy, które omawiają sposoby, w jakie firmy wprowadzają ludzi w błąd.

Kilka grup antyMLM zgromadziło tysiące członków. Jedna z grup ma na przykład ponad 22 000 członków. Inna grupa ma ponad 500k członków. Grupy te omawiają również pozwy zbiorowe przeciwko przemysłowi.

Grupy antyMLM są ośrodkiem niezadowolenia. Stały się również miejscem, w którym można znaleźć informacje o tym, jak unikać MLM-ów. I często służą jako źródło informacji dla tych, którzy doświadczyli porażek w MLM.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *